Saturday, September 12, 2015

打工仔血淚史 (1)




加人工不在自己手中,

打工仔永遠無多勞多得、

事事聘命於別人、老闆

老門闆愛聽好聽的,吾想聽到問題!

契仔可以豪洗錢、你呢,樣樣算住 .

你越老越吾可愛……因為你人工高

你吾好以為自己公司幾十年好了不起,好忠心……老闆話我有糧出比你的!

你三個伍、小心呀?年個五十、月薪五萬以上、眼耳手脚腦都比其它人慢!

You are on the chopping list!

賣到嘢吾好牙擦擦、因為功是你上司領的……有什麼你老闆白痴做错……你最好準備接這個鑊代罪Kao!

吾能好以為公司好需要你、相反、你老闆話無左你、公司會發展得更能快。

中庸之道、有好計劃、比老闆知……等老闆做……真係掂的、你好彩、如果衰左,你最好準備一下身後事!

見到老闆偷食、扮睇吾到、見到老闆蛇王,釣魚、吾好周維唱……

見到老闆無拉拉鍊、吾好賴叻提示他、最好當看吾到。

工司有制度……坐飛機一定找到一些無績分又最便宜的給你……廉航之類……因為公司cheap 左、無法子了……如果廉航推出企位機票……一定有你份兒。

你應該有自知之名……你戴PP, AP or Rolex上班……請預左無人功加……因為薪水調整呢家嘢……有制度的公司都喺. 依仗個人主觀表直覺比分的……這樣才是真正KPI精髓所在。

Chan Tai Man
Special HKWF columnist

No comments: