Saturday, March 15, 2014

周日小品





Un脚
最僧人地un 脚…老人家講,"人摇福薄, 樹摇葉落"!

來見工者,一un腳我一定吾請,除非CEO介绍佢三姨太個细妹條仔嘅同學嘅細佬喇。比面派對,吾想撈咩!

尤其是在飛機上,剛剛我回香港坐我傍邊那那人兄,吾知佢緊張一或發冷,一坐低就把腳un,un脚un到成隻飛機都振X晒!


一樣米養百樣人,戴勞力士未必一樣斯文!

真想打佢兩權。我又打吾出手,因為佢手戴勞力士Date Just II的! 比面勞力士囉!

眼神
眼定定,或者眼光光,飲左猪肉湯禁樣眼定定地望人好黑人僧,望人的眼伸好重要。

眼都吾眨眼定定的望住人,我覺得極度不禮貌。

我覺得看別人眼睛,不能超過零點三秒,還有不能一分鐘內多望過二次,超過者為之侵犯別人空間了。你吾比面喎。


女人
有些女子,年齡大約二十五到三十三之間*,穿短裙用手按者屁股怕電梯下男人往上看。


穿上衣露出一些事業線又用手按住心口。

明白的,怕別人睇嗎?

喂,你吾想男人看吾該你可以穿多兩條牛仔長褲,或穿上衣加條頸巾包實你"相乳"呀之類。

正所謂,穿短裙下意式喺想吸引别人看嗎、想人偷窺,有人窺看又吾高興。無人偷窺又覺得自己吾夠條件。女人的心理太複雜呀!

比三問陀飛輪相計時加萬年曆更複雜!

想當年,香港筆王李同我講,香港靚女越靚越無人追,越靚越容易追,又吾醜又吾靚果D最多人追。我不以為真!


今天電視"找個好男人"正正確實筆王李當年講嘅嘢!果D明星,港姐,番書妹真人無mud人追㗎!

所以面相和我一樣肉酸的男仕們,我地鼓起勇氣,去追最靚果D呀!


* 註
我覺得二十五到三十三年紀的女人最難頂!
即如一瓶八六年的拉菲一樣,飲又吾喺,吾飲又吾喺,比你開又會先比一些小驚喜你,不到一會就收皮。


都喺拉菲八二好,由頭到落尾都禁好味,令你欲仙欲死,令你死完再生,令你生生不"色",頂引!

那什麼女人是八二拉菲呢?

下回分解,因為我而家要去攞開瓶器呀、、、、

HK Snob

No comments: