Saturday, March 1, 2014

手錶事件簿

手錶事件簿--是非題。

你覺唔覺得你幫老闆開門係一種禮貌. (!)
原來你老闆係覺得只有"弱者"至需要人幫他開門。
所以無不必要同你老闆開門, 女仕的老闆重要 更加小心 !
若果吾係,你下一次加人工無望!

載勞力士既人一定係有錢人。()
我有幾塊勞力士…我亦是窮鬼一名!
這便是一個最好的例子囉!

財爺,你好 Pokka!
我上星期二我重有幾絲希望翻身,我這個拉車邊的"忠產"身身苦苦三十個寒暑,想話買翻台德國""科技的平治玩玩,原來一埸虛夢。"忠產"變成"中慘"

今日手錶功能唔係單單喺睇時間。()
今天手錶功能還有:
1. 比別人知道你的身份,品味和地位。這一項至重要!

2.嚇死人功能,一個陀飛輪吾夠照呀,加多一個,再吾夠喉,加多两個,再吾夠睇頭,整夠四個,我估計三年內便有瑞士手錶生產商生產有十二個陀飛輪之多的手錶,十二生肖嗎! 一百萬元買一個陀飛"",一千二百萬未計其它的玩意一隻"卵錶!"

貴金屬造的手錶未必賣得最貴,(無答案)
傳统的手錶,鋼的最便宜,跟著是黄金,金紅,白金,而最貴的便是铂金。勞力士一隻鋼地通娜是九萬,铂金的五十九萬!正路價格喎!

近十年這條金科玉律已被打亂了。
貝納海Panerai起用一些生了銅綠的青銅造錶,少量製作加限量發售!諚價比紅金還要貴!重賣得好好添。铜夠平未? 未算!

地上的砂石(學名"")重平過銅,放在製錶大饰豪爵Roger Dubuis身上,加四個陀飛輪,吹佢吾漲,賣八百萬元!
對吾住,有錢你都未必買得,事關只生產三隻。重有可能01/3號留在本號,外面只有兩隻發售。當然佢剛剛又發售豪爵所謂的"平民版",用紅金打造,三百多萬一隻。
Well, 試問香港有幾多個"中惨"買得起這些"平民版"的四陀飛輪手錶。哈哈!我就笑唔出喇!

陀飛輪表真的比傳統手錶準確?(吾一定)
理論上係,但複雜的機械結構帶來一些內加引力和摩擦力,而手表準確性和本身金屬的温度變化有極大關係,
所以陀飛輪未必比非陀飛輪28,80036,000 bph手錶準確。

我可否帶帶陀飛輪手錶做運動,打哥爾夫球? (千其吾好)
那是太危險,你的陀飛輪好太可能會出軌或飛脱出來!當然Richard Mille RM027 可能會例外。

今天最醜陋,明天最有"潛質"  ()
今天最西醜陋,即是市埸方反應好差,廠家會立即减產,一如六十年代勞力士DAY DATE Ref1803黃色面百金錶,
當時可能只賣七千元,我敢講買勞多十多其九吾會員黃色面,亦因此勞力士生產數量吾會多過五十隻,加上白金錶壳,總生產數量遠低過此數。

小弟估什好品相的留到今日吾會超過十隻。所以今天戴勞力士的人可以接受黄色,甚至鐘意黄色。一隻白金Ref1803黄面大約十四萬元,加多八片砂糖多賣四萬元,爽呼?

HK Watch Fever
HK Snob

1 comment:

HK Snob said...

Hi Paulo, those pictures are in Portugal. Are you Portugese!?
You are very young, you and me have the same name!

Thanks for your compliments.

I am waiting for 1 million Pagesviews now it is 996,000,
A couple of days to go as this is my target hit rate!!

I am glad to achieve it.

back to you blog, will you include some of the places other than Portugal in future!?

HK Snob