Tuesday, July 14, 2020

Rolex Service Centre Watch Authenticity

  
為什麼每每要買勞力士手表的人都需要到勞力士服務中心檢查那勞力士表的真偽?
 
1. 真的有很多假的手表在市場上嗎?
2. 勞力士是否真的可以判斷那手表真的百份,百原廠原裝的嗎?
3. 你可否見過一些大型有權威的拍賣行拍賣的勞力士手表不對期,並且不是原裝的,賣家為什麼不要求上勞力士行檢証?是否那權威拍賣行比勞力士更權威?我可可以肯定有幾隻錶至少幾隻見過嘅勞力士若果上行的一定比勞力士退回!咁樣呢個係代表什麼呢?勞力士店權威啲一話拍賣行權威啲呢?
你如果係拍賣行個買家買咗隻錶然後上勞力士檢証時發覺係假嘅?
咁你覺得勞力士呃一話拍賣行呃你呢?哈哈😄
我自從2014年買勞力士大約買咗都有400個掛只有一個真係想要勞力士驗證就係因為那位女仕再三要求一定要上勞力士,亦因為好多年都未上過十四樓.也順便想去見識吓純粹想去見識吓
咁樣我買咗嗰399個勞力士係咪有機會假嘅呢?我好有興趣想知道喎?但係咁多年來都冇人投訴過喎?咁有幾個可能嘅第一買家從未力上勞力士驗證。第二,買家仲未再轉賣比第二或第三個買家,而第二和第三個買家亦都冇上勞力士行驗證呢?這個機會好少喎
呢個都係有趣的問題?
4. 咁有趣嘅係有一些是香港勞力士驗證過嘅勞力士錶拿去第二個國家勞力士店驗證下,發現佢係非原裝嘅,禁樣你信邊個勞力士服務中心呢
5. 咁有人就話去表店買隻新嘅手錶一定好嘢啦掛啦!
我又見過啦,上表店買咗新錶再上勞力士服務中心當然又唔係原裝㗎喎咁點呀?當然那一家表店非勞力士特約經銷商,在這裏不便公開那店的名稱⋯⋯
 
太多有趣嘅勞力士東西,再談!
下面兩隻錶你覺得邊隻真邊隻假呢?
 
右邊那隻外殼是假的,機惢可能真的,左面外觀真的!裏面機惢可能假的,打開看看最後實際.
那你給勞力士服務中心檢查剛剛買的新表而佢地又吾開表睇。怎麼知道機惢是真的呢!勞力士有時都係作一個評估作答,用另外一句說話講,有一些過案都係斷估” !
HK Snob




2 comments:

Ivan said...

好多年前找你買了一隻黑十,而家想去sevice center 抺油,請問知唔知要多少錢?

HK Snob said...

Hi Ivan
look for Victor Ku, HK$3,800 refer from me you got express service.
Whatsapp me 51229994 for more
HK Snob