Friday, May 5, 2023

買錶注意

 最近日都連續發生幾單嘢都係喺網上買錶出事,一個就你美孚地鐵站內俾人搶咗一隻十萬元的勞力士錶。另外我有個朋友隻Batman差唔多俾人騙去,咁其實我哋有啲嘢要注意啊。

第一吾還價嗰啲要小心。
第二開咗個Account幾日嗰啲或者係完全冇評價嗰啲小心。
第三,香港人買錶超過五萬蚊都問三代.問長問短啦又要影相又乜。唔問嘅你反而要小心囉。
第四通常我哋要去銀行嘅lobby 或者五星酒店嘅lobby有CCTV 照住個地方才交易。
第六或者係餐廳嘅角落。
第七,要遠離門口
第八,你一個人,人哋二三個你份外要留神,除非你隻錶好貴人哋唔會幾個人一齊嚟睇㗎。
第九。太貴重的手表,找多個人幫手。
第十,有些少唔對板就終止交易!
第十一亦都係最重要,找我地團隊幫手睇場,或到我地港九聯營店內交收,驗表。收費無幾,買得開心。
HK Snob

No comments: