Saturday, April 19, 2014

香港機場閙鬼?



Taken by Samsung Note III on 23 April 2014

機場閙鬼?
君不見機場勞力士店昨年六月已開幕,由一班有經驗有活力的人仕打理,生意蒸蒸日上。
而打對枱的Chanel 店就一直都未見開張,令那些城中濶太無機會用她黑礸卡買袋,五千呎店,掉空十一個月,你估講笑! 月租四百萬,點解?
聽講裝修時有人見到鬼,之後就冇裝修工人入去工作。下次搭夜晚機,時運低的就最好吾好行太近!
計我話,有人攪鬼就真!

復活節生意
復活節並不帶來從前的大銷售額。
強國人D大款吾見哂,以前一入店就好有氣勢的指着這個說包起佢,拿過來!
而家佢地好有"氣細"問,幾多折,幾多錢,調頭就走人!
今過星期我只幫一個住在香港的印度珠寶啇人買了一隻勞力士,一隻卡地亞比,另一個德國人買了一隻金銀Date Just 比他女友,兩人都超爽快,不用十分鐘就完成交易。但全部每隻都低於十萬元的。撈九折,卡地亞八折。

香港打工仔
香港一般打工仔的銷費力己大不如前。
1998年,我們公司請維修工程師大學畢業底薪$12,000,每年都有十五到最高十六個半月人工,但這兩三年,大學畢業生底薪$13,000。今年最好的那一羣拿十四個半月。但想一想,今天的通脹比十五年前差得太多。
八十早年代我月薪九千元,當時一隻勞力鋼皇是$5,025, 今天我每月底薪買不到一隻鋼皇*了!

PS, 勞力士鋼皇116234夾帶今天訂價$58,000!
HK Snob
Watch Fever 

No comments: